Almondy Cake de la IKEA, s-a vândut cel mai bine în 2016 la magazinul din București

Sunt client fidel IKEA încă din 2007, de când s-a deschis magazinul din București. Mereu mi-a plăcut ca înainte de cumpărături, să mănânc la restaurantul magazinului și la sfârșit, să mă bucur de o prăjitură Almondy, preferata mea.

Am descoperit apoi că prăjitura se poate cumpăra și sub formă de tort din shop-ul de la parter și de acolo, până la a o consuma constant, n-a mai fost decât un pas. A fost declarată prăjitura preferată a familiei fiindcă nu de puține ori tata se oprea pe drumul de la serviciu spre casă, doar ca să treacă pe la IKEA și să cumpere Almondy Cake.

M-am bucurat foarte tare să aflu că prăjitura mea preferată, Almondy Cake este iubită de mulți oameni, fiindcă magazinul IKEA de la București a fost declarat în 2016 cel mai bun magazin în lume la vânzarea de prăjituri Almondy, cu 297.000 bucăți vândute.

IKEA

De asemenea, în anul financiar 2016, departamentul IKEA FOOD, format din Restaurant, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro, a avut o creștere de 7,4% față de anul anterior. Prin urmare, vânzările IKEA FOOD au reprezentat 6,3% din vânzările totale ale IKEA România, cu încasări de 327.535 lei (fără TVA).

Aceste rezultate fac parte din raportul financiar anual alcătuit de către reprezentanții magazinului IKEA. Anul financiar 2016 pentru acest retailer a început pe 1 septembrie 2015 și s-a încheiat pe 31 august 2016.

Iată un scurt rezumat al rezultatelor financiare ale anului 2016, anunțate de IKEA:

  • În anul financiar 2016, magazinul din România a atins vânzări în valoare de 514.661.610 lei (fără TVA), în creștere cu 21,2% față de anul financiar precedent
  • Numărul total de produse cumpărate a fost de 17,3 milioane, 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și 6,6 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro.
  • Cel mai mare număr de produse IKEA de până acum a intrat în casele românilor în anul financiar 2016. Dintre cele 17,3 milioane de produse vândute, 79,5% au fost produse de mobilier și 20,5% accesorii și decorațiuni.
  • În anul financiar 2016 au fost înregistrate 103.975 de comenzi online, o creștere de peste 140% a vânzărilor generate în comparație cu anul financiar 2015. Cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.
  • 52% dintre angajați sunt bărbați și 48% femei, dintre care 50% femei în echipa de management a magazinului din Băneasa. Același procent de 50% femei este valabil pentru echipa de management din organizația IKEA South East Europe.
  • 13.000 de ore de programe de dezvoltare au fost oferite angajaților în acest an financiar.
  • Două campanii de responsabilitate socială au fost organizate în magazin în anul financiar 2016.

Sursă foto