Aoro și-a schimbat denumirea în Aoro by NOTINO. Livrare gratuită în luna mai

Când aud Aoro, mă gândesc la un site de unde pot cumpăra online parfumuri / cosmetice. Prin urmare, cred eu că doamnele sunt mai familiarizate decât domnii cu Aoro, având în vedere că este un retailer online specializat în produse de frumusețe.

Dacă obișnuiești să folosești platforma aoro.ro, trebuie să știi că de astăzi, 9 mai, Aoro a devenit Aoro by Notino, urmând ca peste câteva luni să își schimbe denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro).

Deci deocamdată poți intra tot pe aoro.ro pentru cumpărături, dar trebuie să reții că peste puțin timp, vei tasta în browser notino.ro, în loc de aoro.ro.

De unde Notino?

Aoro este în plin proces de schimbare a identității de brand, datorită faptului că a fost preluat de grupul internațional NOTINO, cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa.

Compania NOTINO (notino.com) este prezentă azi în 14 țări din Europa (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, si, bineînțeles, România) precum și în SUA și Marea Britanie, și are în plan extinderea în peste cinci noi piețe până la finalul acestui an.

Dacă nu știai, Aoro s-a lansat în România în 2009 și până în prezent a reușit să fidelizeze peste jumătate de milion de clienți.

Livrare gratuită în luna mai

Până la 31 mai 2017, Aoro by Notino oferă livrare gratuită tuturor clienților săi, drept cadou de bun găsit din partea NOTINO. Pentru a beneficia de această gratuitate, trebuie să introduci codul „salutnotino” în rubrica special destinată pe site, atunci când optezi să vizualizezi coșul de cumpărături.

În plus, începând cu luna mai, NOTINO a încheiat un parteneriat cu www.coletaria.ro, iar clienții pot opta pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către Coletăria.

Începând cu 1 martie 2017, la conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, Gabriela Lungu, în funcția de Global Chief Marketing Officer NOTINO. Cei care activează în mediul online sigur au auzit cel puțin o dată de Gabriela, fiindcă are 20 de ani de experiență în comunicare. A condus Ogilvy Public Relations între 2002 și 2006, și THE PRACTICE (astăzi MSLGROUP The Practice), firma pe care de altfel a și fondat-o în 2006.

Întorcându-ne la cumpărături, să aruncăm un ochi pe Aoro by Notino, unde ne așteaptă cea mai mare selecție de parfumuri și cosmetice, ca să ne cadorisim un pic la mijlocul săptămânii.