Cu ce poți să înlocuiești pâinea la birou, acasă sau în călătorii

De doi ani, de când am renunțat la carne, am tendința să poftesc mai des la produse de patiserie, la dulciuri sau la pâine proaspătă. Prin urmare, m-am organizat puțin și am tot căutat variante sănătoase cu care să pot înlocui măcar pâinea, dacă la celelalte mai am puțin de furcă.

Bineînțeles, pentru început a fost la îndemână pâinea prăjită, cea pentru bruschete pe care o găsim în punguțe la magazin. E gustoasă, dar din păcate, nu e sănătoasă pentru ca în final, tot pâine e.

Apoi am încercat tot felul de crackers, din cereale, din porumb, cu făină, fără făină, cu semințe, fără semințe, cu gluten, fără gluten etc. Unele mi-au plăcut, altele nu prea, pe unele le-am luat cu mine chiar și în vacanțe.

În cele din urmă, a venit rândul crispbread-urilor, pe care eu le numesc „o combinație corectă între pâine prăjită și crackers”. :)) Asta pentru că au gustul gustos și „mâncabil” al pâinii prăjite, dar în același timp, sunt produse din cereale, super sănătoase și mai ales, sățioase.

Fiind blogger, am tot primit de la Creative Ideas și Maresi Foodbroker, crispbread de la Finn Crisp spre testare. Sunt crispbreads de două feluri, mai subțiri sau mai groase, care în mod cert merită încercate.

Iar eu le-am tot încercat până am ajuns să realizez că îmi cumpăram din reflex numai crispbread de la Finn Crisp, fiindcă m-am obișnuit cu gustul și mi se par cele mai ok dintre tot ce am încercat până acum.

Au un conținut bogat în proteine și fibre naturale

Apoi am aflat ca aceste crispbreads au un conținut bogat în fibre, cam 15-21 grame la sută de grame de produs (în condițiile în care necesarul zilnic de fibre este de 25 – 35 de grame). Că sunt sățioase, pot confirma si eu, dar important este și faptul că te ajută la o funcționare adecvată a sistemului intestinal, mențin stabil nivelul zahărului din sânge, luptă împotriva diabetului, mențin inima sănătoasă și ajută la reducerea riscului de cancer.

Pe scurt, nu numai că te ajută să înlocuiești pâinea, dar sunt și extrem de benefice pentru organism.

Cum le poți utiliza

Există zeci de feluri prin care te poți ajuta de crispbreads. Eu le folosesc pentru sanvișuri, în locul feliilor de pâine clasică. Și le ung cu zacuscă, cu pastă de avocado, cu pastă de ton, cu brânză Tofu, cu gem sau cu ce mai am prin frigider.

Apoi, le mai poți folosi pentru aperitive, te ajută enorm la bruschete sau le poți utiliza drept crutoane în salate sau supe, ba chiar le poți mânca și goale, dacă ești pe drumuri și ai nevoie de o gustare între mese.

Au un gust foarte bun, sunt crocante, dar în același timp moi (nu-ți rupi dinții în ele), iar odată deschisă cutia, le poți folosi chiar și după câteva zile, pentru că nu se întăresc.

Iar pentru a aduce în atenția oamenilor importanța unei mese sănătoase și sățioase, chiar și în micile pauze de la birou, Finn Crisp a lansat o campanie prin care încurajează conceptul de healthy snacks la birou.

Despre brandul Finn Crisp ar trebui să știi că a fost înființat în Finlanda, în anul 1952. Producătorul Finn Crisp este numărul doi în lume în producția de pâine crocantă și lider în industria de panificație din Finlanda și Țările Baltice.

Așadar, dacă vrei să slăbești sau să mănânci mai sănătos, îți recomand cu căldura crispbread-urile de la Finn Crisp. O cutie îți ajunge lejer câteva zile și sunt ușor de transportat, oriunde mergi. Prețul recomandat pentru o cutie de Finn Crisp de 175 g/200 g este între 7.50 si 8.90 lei.

În România, produsele Finn Crisp sunt distribuite de Maresi Foodbroker SRL şi se găsesc în lanțurile de magazine Auchan, Carrefour, Cora și Mega Image, în două variante: pâine crocantă tradițională (din secară și din tărâțe de secară) și pâine crocantă subțire (din secară, cu multicereale sau cu chimen, coriandru și usturoi).