Se apropie evaluarea anuală la disciplina social media. Ești pregătit?

social media este o materie la fel ca oricare alta pe care am studiat-o noi la școală, doar că de data aceasta, nu este o materie impusă, ci este o materie aleasă de fiecare dintre noi, bloggeri și oameni pasionați de comunicare. Avem norocul de a activa și a avea rezultate bune învățând ceea ce ne place și ne pasionează.

Ții minte? Atunci când eram elevi, toamna reprezenta momentul în care începea școala. Vara aveam mult timp liber, ne relaxam, ne distram și ne pregăteam spiritual pentru momentul în care se aude clopoțelul.

Așa e și în Blogosferă. Vara e o perioadă lejeră, în care te plimbi, te relaxezi și cauți inspirație în tot ce te înconjoară, iar toamna te prezinți frumos la adunare, căci se strigă clopoțelul. În Blogosferă, adunarea este dată de echipa Evensys, care organizează anual, de 9 ani încoace, evenimentul Webstock, cea mai importantă conferință dedicată social media din România.

Deci dacă ai un blog, lucrezi în comunicare sau doar ești pasionat de social media, nu poți lipsi sub nici o formă de la acest eveniment.

Webstock este un eveniment ce include Conferintele Webstock și Premiile Webstock:

Conferințele Webstock vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu.

Premiile Webstock vor premia cele mai creative și inedite proiecte și campanii în social media, produse în Romania în ultimul an.

Probabil te gândești deja cum să te pregătești pentru „evaluarea” Webstock din toamnă. Ei bine, e mult mai ușor ca la școală, fiindcă aici nu poți „îngrășa porcul pe ultima sută de metri”, ci mergi la eveniment cu tot ce ai construit în ultimul an. Acolo îți vei putea evalua activitatea și îți vei da seama ce trebuie să schimbi sau să îmbunătățești la blogul tău. Cum s-ar spune la școală, ți se vor trece în carnet notele din ultimul an, iar dacă sunt excelente sau doar bune, este numai meritul tău. Fiindcă în Blogging, ca și în viață, totul depinde numai de tine și de munca pe care o depui. 

Prin urmare, tot ce trebuie să faci ca să ai rezultate bune la Webstock este:

  • să te înscrii și să vii la conferință, pe 30 septembrie 2016, la JW MARRIOTT BUCHAREST HOTEL;
  • să ciulești urechile la ore / paneluri, să iei notițe și cel mai important, să le pui apoi în aplicare;
  • să îți îndeplinești obiectivele, fiindcă e foarte important să mergi mereu la evenimente cu obiective, cum ar fi: să cunoști 10 persoane noi, să pui 5 postări pe rețelele de socializare etc;
  • să petreci timp cu prietenii tăi bloggeri (ca și la școală, toți avem colegi de care suntem mai apropiați);
  • să cunoști cât mai mulți oameni și să le spui despre tine și blogul tău, să te prezinți frumos, ca și când ai arăta acasă carnetul de note cu reușitele din ultimul an și le-ai explica celor din jur ce te pasionează și ce știi tu să faci cel mai bine;
  • și nu în ultimul rând, să te distrezi la activările brandurilor ce vor fi prezente la eveniment;

E foarte important să fii activ la o conferință precum Webstock, fiindcă vin atâția oameni pe care îi poți privi ca exemplu, atâția bloggeri din țară pe care îi vezi rar și mai ales, poți învăța atâtea lucruri noi, productive și interesante, doar dacă intri în vorbă cu oameni noi, încât e păcat să discuți doar cu cei pe care îi cunoști și să nu pleci cu cel puțin 5 informații noi după eveniment.

Înscrierile la Webstock se pot face direct pe site

Ca la orice școală, există și profesori, aici denumiți speakeri, oameni cu experiență în domeniu de la care ai multe de învățat. Ții minte când aveai oră la o materie pe care nu o suportai sau când așteptai ora cu sufletul la gură doar pentru că era materia ta favorită sau fiindcă îți plăcea proful sau profa? Ei bine, partea faină e că la Webstock îți poți alege materiile sau profii. Cum? Ești invitat să îți spui părerea atât despre temele de interes, cât și despre speakerii ce îți dorești să fie prezenți la conferință, completând acest formular.

Cum am scris și în articolul de după prima ediție la care am participat, la Webstock petreci o zi întreagă, structurată astfel încât să poți fi atent la conferințe si activ în pauze ca să socializezi cu cât mai mulți oameni care au aceeași pasiune ca și tine. Cam ca la școală, îți amintești? Diferența este că la școală erai obligat să înveți pentru materii care nu îți plăceau, pe când aici aprofundezi strict ceea ce te pasionează.

Apropo, nu uita să pui hashtag-ul #webstockro la tot ce postezi pe rețelele sociale în legătură cu evenimentul, ca să se indexeze toate postările la un loc și să poată fi mai ușor vizualizate.

Așadar, cum spuneam și atunci: „Nu te mulțumi doar cu impresii, fotografii și urmărirea transmisiunilor live, ai un an la dispoziție pentru a-ți face „temele” în Social Media și a putea să te alături sutelor de participanți la următoarea ediție Webstock.” Anul a trecut, tu ți-ai făcut „temele”? 

Nu cumva să chiulești pe 30 septembrie 2016, de la JW MARRIOTT BUCHAREST HOTEL. Nu uita că absența rămâne nemotivată, iar materia la disciplinele Blogging și Socializare se recuperează tare greu. 😉

social media

Foto