O povestioară despre un business de familie care a împlinit 90 de ani de activitate

Azi vreau să-ți spun o mică povestioară despre un business de familie, care a crescut atât de mult și atât de frumos, încât tocmai a împlinit 90 de ani de activitate și de expertiză de top în domeniul brânzeturilor.

Este vorba despre Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, o companie de familie care a fost înființată în anul 1927, în Germania.

Momentele cheie de pe parcursul celor 90 de ani de activitate sunt strâns legate de activitatea celor patru generații care s-au aflat la conducerea companiei, ducând mai departe misiunea fondatorilor cu respect pentru mediu, pentru oameni și având considerație față de generațiile viitoare.

Hochland

Prima fabrică de brânzeturi Hochland din Lindenberg, Germania

Povestea Hochland a început în 1927, odată cu fondarea companiei și realizarea primului produs la fabrica de brânzeturi din Lindenberg. În prezent, Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual.

Dorința de a păstra Hochland o companie de familie a fost asumată de la prima și până la cea de-a patra generație. Disponibilitatea acționarilor de a reinvesti câștigurile, solidaritatea de care au dat dovadă în luarea deciziilor importante și orientarea permanentă către inovație au reprezentat o bază solidă pentru dezvoltarea companiei pe parcursul celor 90 de ani de existență.

Pentru Hochland România, momentul aniversării celor 90 de ani de activitate reprezintă un prilej de a reaminti, prin intermediul unei campanii aniversare, care sunt valorile ce se află la baza companiei de patru generații: produse de calitate, performanță în business și, mai ales, respect, încredere și responsabilitate față de angajați, parteneri și consumatori.

Campania „Suntem o familie” îi sărbătorește pe cei care de-a lungul timpului au contribuit la dezvoltarea companiei și se va desfășura în ultimele luni ale anului 2017. Proiectul a fost gândit ca o dovadă de recunoștință față de cei alături de care Hochland s-a dezvoltat în cei 90 de ani la nivel global, dar și în România începând cu 1998.

Eu am mâncat brânză și cașcaval Hochland de mică, îmi amintesc că mergeam cu părinții la cumpărături pentru pachețelul de școală și întotdeauna alegeam cașcavalul de la Hochland, fiindcă mi se părea mie cel mai bun. 😀